بیرون رفتن میزبان برنامه فروردین سجاد مردانی

بیرون رفتن: میزبان برنامه فروردین سجاد مردانی برنامه خندوانه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی چند نفر از مسئولان وزارت صنعت که در هک کردن سايت ثبت سفارش دست داشتند شناسایی شدند / نوبخت

سخنگوی دولت گفت: می خواهم کلید باشم، نه قفل، ولی این پست همواره قفل است و این کلید همه قفل ها را باز نمی کند.

چند نفر از مسئولان وزارت صنعت که در هک کردن سايت ثبت سفارش دست داشتند شناسایی شدند / نوبخت

نوبخت: چند نفر از مسئولان وزارت صنعت که در هک کردن سايت ثبت سفارش دست داشتند شناسایی شدند

عبارات مهم : مرکزی

سخنگوی دولت گفت: می خواهم کلید باشم، نه قفل، ولی این پست همواره قفل است و این کلید همه قفل ها را باز نمی کند.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت سخنگوی قوه مجریه در نشست خبری امروز خود گفت: در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درمورد دلایل هجمه ها به دولت دوازهم و این که این هجمه ها جهت این است که خواسته های بعضی افراد تامین نمی شود؟،بیان کرد.

چند نفر از مسئولان وزارت صنعت که در هک کردن سايت ثبت سفارش دست داشتند شناسایی شدند / نوبخت

سخنگوی دولت اظهارداشت: انتقادات از دولت طبیعی است و رسانه ها به عنوان چشمان بیدار جامعه ما را رصد کنند، آیا ما جهت شرایط تحریم برنامه ندادیم؟ آیا آینده نگری های ما درست بوده است یا خیر؟ آیا بودجه را به وقت مقرر به مجلس ارائه دادیم یا خیر؟ آیا مواردی را که مرتبط با جایگاه سازمانی ما بوده انجام داده ایم؟

نوبخت افزود: همواره تلاش کردم به رییس جمهوری وفادار باشم و خط اعتدال که آمیزه ای از ائتلاف سیاسی با اصلاح طلبان هست، پیش برود و مدلی از همکاری را نشان دهیم که جامعه خدمات آن را ببیند و هیچ گاه رییس جمهوری از من نشنیده که بگویم نداریم، همواره تلاش کردم مسیر هموار باشد.

سخنگوی دولت گفت: می خواهم کلید باشم، نه قفل، ولی این پست همواره قفل است و این کلید همه قفل ها را باز نمی کند.

رییس شرکت برنامه و بودجه یادآور شد: این که دستگاه های اجرایی از من ناراضی باشند، طبیعی هست، منابع ما محدود است ولی تلاش می کنیم پای صحبت دستگاه ها در مورد پرسشها آنها بنشینیم.

نوبخت افزود: می خواهم کلید باشم، نه قفل، ولی این پست همواره قفل است و این کلید همه قفل ها را باز نمی کند.

تغییر جهانگیری دروغ است

وی همچنین در پاسخ سوالی درمورد عوض کردن اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و جایگزینی نوبخت به جای وی گفت: همه این مباحث دروغ است.

چند نفر از مسئولان وزارت صنعت که در هک کردن سايت ثبت سفارش دست داشتند شناسایی شدند / نوبخت

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که گفته می شود دولت عوض کردن کابینه را به دست مجلس سپرده هست، اظهارداشت: چنین موردی صحت ندارد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری راجع به بیانات سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر این که در نابسامانی بازار ارز بانک مرکزی جهت کنترل بازار خرید و فروش از طریق افرادی ورود کرده هست، آیا این مسئله را تایید می کنید، تصریح کرد: نمی دانم کدام یک از بخش ها هست، ولی این که بانک مرکزی جهت کنترل بازار پیش از این مداخلاتی داشته، تردیدی نیست.

سخنگوی دولت گفت: می خواهم کلید باشم، نه قفل، ولی این پست همواره قفل است و این کلید همه قفل ها را باز نمی کند.

سخنگوی دولت افزود: چون بانک مرکزی بخشی را از طریق صرافی های مجاز انجام می داد ولی در نهایت کل صورت مسئله جهت ما مبهم است و از بانک مرکزی می خواهم هرگونه اطلاعاتی که در این زمینه مورد نیاز باشد، عرضه کند.

نوبخت در پاسخ به این که بازداشت چند نفر از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در چه سطح از مدیران این وزارتخانه بوده است؟، گفت: بعد از آنکه ثبت سفارش کالا به خصوص در عنوان ماشین متوقف شد در فاصله کوتاهی با هک کردن سیستم، این اقدام غیرقانونی انجام شد.

چند نفر از مسئولان وزارت صنعت که در هک کردن سايت ثبت سفارش دست داشتند شناسایی شدند / نوبخت

سخنگوی دولت به دستور رییس جمهوری مبنی بر پیگیری بدون اغماض به این مسئله اشاره کرد و افزود: در این مسئله در این دستگاه دولتی چند نفر را شناسایی کردند که در هک کردن سایت این وزارتخانه دست داشتند و باید منتظر باشیم که تحقیقات تمام شود.

نوبخت تصریح کرد: رییس جمهوری از قوه قضاییه خواست تا با قاطعیت وارد شود و آنچه که مربوط به دولت باشد در جهت براق سازی، هر نوع اقدامی را انجام می دهیم.

وی از قوه قضاییه خواست نهایت سخت گیری را در این عنوان داشته باشد و افزود: همچنین از این قوه می خواهیم در جهت ایمن سازی فضای کسب و کار همکاری مورد نیاز را انجام دهند.

یکی دیگر از خبرنگاران پرسش کرد: رییس جمهوری در گرامیداشت هفته قوه قضاییه در بازتر شدن فضای کشور تاکید کرد که متعاقب آن سخنگوی این قوه اظهار داشت که اگر دولت در این زمینه برنامه ای دارد، لایحه آن را ارائه کند، نگاه دولت به این عنوان چیست؟

سخنگوی دولت نیز پاسخ داد: نگاه دولت به مباحث سیاسی و اجتماعی در چهارچوب منشور حقوق شهروندی منعکس شده است است.

نوبخت افزود: دولت خود را مسئول حقوق مردم می داند و تامین این حقوق در پاره ای موارد نیازمند وضع قانون و در پاره ای نیازمند اصلاح قانون است.

وی عنوان بعدی را اراده قوا دانست و گفت: اراده باید از سوی سه قوه وجود داشته باشد که در جلسات شورای عالی هماهنگی اقتصادی که روزهای شنبه بین سه قوه برگزار می شود، در زمینه های متفاوت بحث و تبادل نظرمی شود.

یکی دیگر از خبرنگاران پرسش کرد: بعد از دیدار هیات دولت با رهبر معظم انقلاب که ایشان در ارتباط هر چه زیاد با بدنه مردم تاکید داشتند، معاون اول رییس جمهوری خبر از تشکیل ستاد اطلاع رسانی را دادند، دولت در این زمینه چه اقداماتی را انجام داده است؟

نوبخت نیز گفت: اگر قرار است شرایط متفاوتی بوجود آید، باید جهت شرایط تازه نهاد سازی کنیم. بنابراین تصمیم گیری های صورت گرفته در ذیل شورای هماهنگی سه قوه تشکیل نهاد اطلاع رسانی است که بتواند متناسب با شرایط اطلاع رسانی و هماهنگی داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی درمورد نامه های ارسالی رییس جمهوری به روسای کشورها و عنوان فروش نفت ایران، گفت: مسئله نفت یکی از موضوعاتی است که از طرف های باقی مانده در قرارداد برجام انتظار داریم.

وی ادامه داد: فقط مسئله نفت نیست، بلکه عنوان نظام بانکی، بیمه، پتروشیمی، کشتیرانی و مباحث دیگر، همه این موارد مورد توجه است و کسانی که در برجام باقی مانده اند باید کاستی ها را جبران کنند و این که نفت به صفر برسد حرف بی ربطی است.

سخنگوی دولت یادآور شد: انتظار داریم طرف های باقی مانده در برجام فروش نفت به کشور عزیزمان ایران تضمین و تسهیل کنند نه اینکه کمک کنند صفر نشود.

نوبخت به سفر اخیر ترامپ به انگلیس اشاره کرد و گفت: رسانه ها و صدا و سیما چقدر باید تبلیغ می کردند تا صورت واقعی آمریکا را به این کشور نشان دهند. ترامپ با حضورش در انگلیس نشان داد که کشورها با این نحوه فکر روبرو هستند و قبل از حضور وی نیز مردم جهت اعتراض به خیابان ها آمده بودند.

استقلال بانک مرکزی شعار مطلوبی است

سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایرنا که یکی خطیبان نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران خواستار استقلال بانک مرکزی شده است هست، گفت: استقلال بانک مرکزی خواسته و شعار مطلوبی است و تمام تلاش دولت این است که این استقلال حفظ شود.

وی با بیان اینکه دولت در شورای پول و اعتبار هم حضور دارد، افزود: این شورا دولتی نیست ولی دولتی ها هم در آن حضور دارند. طبعا هر چه مداخلات دولت کمتر باشد بانک مرکزی مستقل تر عمل می کند. البته شرایطی هم وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: اگر خطیب محترم چنین سخنی گفته اند، خطیب دیگری، حرف متفاوتی می زند. جهت مثال راجع به موسسات غیرمجاز شما بانک مرکزی را مجبور کردید – تریبون نماز جمعه هم البته در جهت خواست مردم در این زمینه نقش داشت که باهم هماهنگی بکنند- که بانک مرکزی حدود 23 تا 35 هزار میلیارد تومان پول پرفشار پرداخت کند.این موسسات فرض کنیم ساختمان هایی داشتند ولی تا این ساختمان ها را بفروشند زمانبر است

نوبخت اضافه کرد: از همین تریبون های نمازجمعه و نطق های مجلس چنین حرف هایی مطرح شد ولی در حال حاضر می گوییم که نقدینگی اوج است.

وی به تاثیرات ضریب فزآینده این میزان نقدینگی که حدود 6 تا هفت است در پایه پولی است ، اشاره کرد و اظهار داشت: این حرف، حرف لوکسی است ولی اگر می گوییم بانک مرکزی مستقل شود بایدبه شیوه لیبرال و آزاد عمل کند.

سخنگوی دولت با یادآوری مطالباتی که در زمینه پرداخت قرض الحسنه به زوج های جوان از سیستم بانکی وجود دارد، افزود: گفته می شود که آیا به افراد شریف یا زوج های جوان قرض الحسنه داده نمی شود، همین که به بانک ها تحمیل می کنیم که 10 میلیون قرض الحسنه بدهد آیا استقلال بانک مرکزی را بهم نمی زند.

وی تصریح کرد: این حرف، حرف لوکسی است که خارج از ساخت نظام اقتصادی توصیه می کنیم این را می گوییم و بعد چیزهای دیگری می گوییم که ممکن است با آن ناسازگار باشد، بنابراین ابتدا باید مکتب اقتصادی داشته باشیم و بر اساس آن حرفهایمان را بزنیم.

وی در پاسخ به این که شورای نگهبان از لایحه پالرمو ایراد گرفته که این لایحه قضایی است و باید از سوی قوه قضاییه ارائه شود، گفت: دولت خواهان تصویب نهایی چهار لایحه مذکور است.

نوبخت افزود: ما با عزیزانی که نگاهشان با دولت تفاوت دارد راجع به نافع بودن این چهار لایحه تاکید می کنیم که لوایح باید باشد چراکه این لوایح در چهارچوب قانون مبارزه با پولشویی و قانون اساسی است و راه هر گونه سوء استفاده بسته شده است است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعضی کشورها منتظر هستند که این لایحه تصویب نشود و بهانه داشته باشند که غیر از عنوان برجام در مباحث بانکی خدشه وارد کنند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: تلاش ترامپ همراهی کشورها است ولی کشورها همواره به متعهد بودن کشور عزیزمان ایران به برجام تاکید دارند.

نوبخت به نمایندگی از دولت تاکید کرد : اگر شورای نگهبان نگاه دیگری دارد مجلس شورای اسلامی آن را بر طرف کند یا اگر لایحه ای مورد نیاز است از سوی قوه قضاییه ارائه شود.

واژه های کلیدی: مرکزی | قوه قضاییه | سخنگوی قوه قضاییه | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار