بیرون رفتن میزبان برنامه فروردین سجاد مردانی

بیرون رفتن: میزبان برنامه فروردین سجاد مردانی برنامه خندوانه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل آقا و زن «اوباما» تهیه‌کننده تلویزیون می‌شوند

«باراک اوباما» مدیر جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش مشغول مذاکره نهایی با کمپانی «نتفلیکس» جهت تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی است.

آقا و زن «اوباما» تهیه‌کننده تلویزیون می‌شوند

آقا و زن «اوباما» تهیه کننده تلویزیون می شوند

عبارات مهم : اوباما

«باراک اوباما» مدیر جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش مشغول مذاکره نهایی با کمپانی «نتفلیکس» جهت تهیه کنندگی یک برنامه تلویزیونی است.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این برنامه «شوی تلویزیونی» که قرار است «باراک اوباما» به همراه همسرش «میشل اوباما» تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته باشند به عنوان «داستان های الهام بخش» می پردازد و ارتباطی با اظهار نظر راجع به سیاست های «دونالد ترامپ» و یا حزب محافظه کار آمریکا ندارد.

آقا و زن «اوباما» تهیه‌کننده تلویزیون می‌شوند

ممکن است است این برنامه تاک شوی تلویزیونی به مباحث مرتبط با دوران ریاست جمهوری اوباما چون سلامت و بهداشت، مهاجرت و تغیرات آب و هوایی بپردازد ولی هنوز کمپانی نتفلیکس رسما به خبر ساخت این برنامه تصویر العمل نشان نداده است.

«اریک شولز» مشاور ارشد «باراک اوباما» در این باره توضیح داد آقا و زن اوباما همواره به قدرت داستانگویی در الهام بخشی اعتقاد بوده اند و همزمان با در نظر گرفتن برنامه های آینده اشان به پبدا کردن راه ه هایی جهت کمک کردن به دیگران جهت بازگو کردن و به اشتراک گذاشتن داستان هایشان ادامه می دهند.

«باراک اوباما» مدیر جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش مشغول مذاکره نهایی با کمپانی «نتفلیکس» جهت تهیه‌کنندگی یک برنامه تلویزیونی است.

شبکه «نتفلیکس» که بیش از ۱۱۸ میلیون عضو در سراسر دنیا دارد اعلام نکرده در صورت توافق نهایی با «اوباما» چه مبلغی به او پرداخت خواهد کرد.

اوباما و همسرش پیش از این یک قرارداد یکسان جهت انتشار کتاب با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» به ارزش ۶۵ میلیون دلار به امضاء رسانده اند.

واژه های کلیدی: اوباما | داستان | میلیون | کمپانی | اوباما | برنامه | داستان | میشل اوباما | باراک اوباما | شوی تلویزیونی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار